Scarlet Kitap Yorumu

03:24

Dünya Yok Olma Tehlikesiyle Karşı Karşıyayken, Külkedisi İle Kırmızı Başlıklı Kız'ın Yolları Kesişecek…

Mekanik ustası sayborg Cinder hapishaneden kaçma planları yapıyor ancak bunu başarabilse bile dış dünyanın tehlikelerine karşı kendini nasıl koruyacak?

Dünya'nın diğer ucunda, Scarlet Benoit'nın büyükannesi günlerdir kayıp. Scarlet büyükannesini bulmasına yardımcı olabilecek bir sokak savaşçısı olan Wolf'la tanıştığında, başta bu yabancıya güvenmekte tereddüt ediyor. Ne de olsa sokaklar 'kurt'larla dolu! Yolları kesişen Scarlet, Wolf ve Cinder birlikte esrarengiz bir maceraya atılırken onları bekleyen yeni bir gizemden habersizler. Şimdi üç masal kahramanı da Ay Ülkesi kraliçesinin hep bir adım önünde olmak zorunda. Çünkü kötü kalpli kraliçe, yakışıklı prensi kendi kralı ve esiri yapmak için elinden geleni ardına koymayacak. Daha önce Cinder'ın yorumunu yapmıştım.Okumak için tık tık.


Tür: Fantastik,Distopya
Goodreads Puanı: 4.31(160.423oy)
Orijinal Adı: Scarlet
Yayınevi: Artemis Yayınları
Çeviri: Deniz Arı
Basım Yılı: 2016
Sayfa Sayısı: 272


"Sen bir gemisin, İko."
"Ama ben... Nasıl olur... Elim, görüntüleme sensörüm yokken... Ve kocaman iniş takımlarım var. Bunlar benim ayağım mı oluyor şimdi?"
"Eee, hayır. İniş takımların oluyor."
"Ah başıma gelenler! Gudubetin teki olmuşum!"
"İnsanlar eleştirmek ve yargılamada fazla aceleciler.Ama kızın geçmişinden veya onu bu şekilde davranmaya iten şeyin ne olduğundan haberleri bile yok."




Öncelikle söylemek istiyorum ki Cinder'i daha çok beğenmisştim.Mekanik ustası oluşuna hayran kalmıştım.Ama cinder 5.00 ise Scarlet 4.99 benim için...

İlk kitaba oranla daha çok aksiyon vardı.Wolf'u başta sevemedim,ortalarda sevdim , kitabın sonundaysa kararsız kaldım.Ama Thorne?Ona bayıldım.Özgüvenini hissetiren bir karakter bana göre.Ayrıca esprili,alaylı,rahat tavrı kitaba ayrı bir hava kattı.Cinder'ın kendini geliştirmeye çalışması harika.Prens Kai'nin fedakarlıkları muhteşem... 

Geldik Kraliçe Levana'ya...Allah ıslah etsin! 


Cinder'da sıkılıp seriye devam etmeyi düşünmeyen varsa kesinlikle Scarlet'a bir şans versin.Çünkü her karaktere farklı şekilde ısınıyorsunuz.Yazarın iyi düşündüğü şeylerden biri de karkjterler arası olaylarda ara vermesi.Bir bölüm Cinder'ı okurken bir böüm Scarlet'ı bir bölüm de Kai'yi okuyabiliyorsunuz.Böylece "Bir bölüm daha..Bir bölüm daha.." repliğini sık sık tekrar edebilirsiniz,ki ben ettim.
 Kitabı 36 günde bitirdim.Evet,harika bir sayı çünkü araya başka kitaplar sokmak zorunda kaldım.Ödevler sağ olsun. İki defa da sınav haftam denk geldi. Yine de seri o kadar harika ki kopukluk bilr yaşamadım.





5/5



You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe