Satış Çılgınlığı

13:32

Geçenlerde mum yapmaya başladığımızı yazmıştım.Onun vesilesiyle Letgo'da da bir hesap açtım ve evde ne var ne yok satmaya başladım.En son aklıma okuyucularımın da bu eşyaları görmek isteyebileceği aklıma geldi.O yüzden burada da paylaşıp gideceğim ☺Eğer herhangi birini satın almak istiyorsanız yorum yapın veya Instagram hesaplarımın birinden (1-2-mumlar için) ulaşın lütfen.
Letgo hesabım


Çam ağacı gibi başka şekişlerimiz de var.
Hem hediyelik mum siparişi de alıyoruz artık!Ulaşan ürünlerimiz için tık tık.

Gerçek YGS'lerin belirli bölümlerini çözdüm ne yazık ki.Ama belki soruları görmek istersiniz.
Sondaki iki denemenin de cevap anahtarı yok.Almak size kalmış tabii ☺

İkisi de biraz çözülü.
Bir fiyat belirlemedim teklif edebilirsiniz.
Bir kısmı çözülü.
Denemenin bir bölümü,paragrafın ise 1,5 testi çözülü.
13 tanesi boştu yanlış hatırlamıyorsam.
Birey Türkçe'nin az bir kısmı boş.
Bu ne diyebilirsiniz ☺
Çok amaçlı bir şey bu.

Efsane ayakkabılar ahahaha.
Babam hala beğendiğini söylüyor ama ben sattırıyorum.
Giymedi bile denilebilir ☺
 1 ya da 2 kez giyildi.
Giyildiğini hatırlamıyoruz ama etiketi koparılmış :(

Çok sevdiğim çantam.Ne yazık ki artık yaşım tutmuyor :(
Kask-dirseklik-dizlik seti

Giymek nasip olmadı.
Sıfır etiketi üzerinde Converse.




Hiç okunmadı bile.



İşte bu kadaar!
Bu arada kitap mumlarımız hakkında ne düşünüyorsunuz?
Beğendiniz mi?Fikirleriniz var mı?
Lütfen bana yazın ☺





You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe