Son Yıldız - Kitap

02:05


Tür: Bilim-kurgu
Goodreads Puanı: 3.64 (32.800 oy)
Orijinal Adı: The Last Star
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Çeviri: Uğur Emre Yürük
Basım Yılı: 2016
Sayfa Sayısı: 338
Düşman öteki. Düşman biziz. Düşman burada, yukarıda ve hiçbir yerde. Dünya'yı istiyorlar, dünya'nın bizim olmasını da. Bizi yok etmeye geldiler, bizi kurtarmaya da. 

Düşman onlar. Düşman kendimiz. Düşman her yerde ve hiçbir yerde. Bizi yok etmeye geldiler. Ve kurtarmaya. 

"Son HİT!" 
-Daily Mail-

"Hızı NEFES KESİCİ." 
-Heat -

"İnsanın içini kavuran, akıllardan çıkmayacak bir FİNAL." 
-Kirkus Review-

Tehlike uzakta mı yoksa soluğun kadar yakın mı? Tüm bilmecelerin altında tek bir gerçek yatıyor. Cassie ihanete uğradı. Hileci de. Zombi. Kuzu… ve gezegenimizde yaşamış 7.5 milyar insan. Önce Ötekiler, şimdi de bizim tarafımızdan. 

Sona yaklaşırken Dünya'da kalanlar, neyin daha önemli olduğuna karar vermek zorunda: Kendilerini mi… yoksa bizi insan yapan şeyi mi kurtaracaklar? 

"Modern bir bilimkurgu şaheseri…" 
-USA Today-

"Fırtınalı final kitabında zaman daraldıkça hikâye daha da keskinleşiyor. Elinizden bırakamayacağınız bu kitap, serinin ortaya koyduğu gerçeği kanıtlar nitelikte: Mesele başından beri uzaylılar değil..."
-Booklist-
(Tanıtım Bülteninden)


Parmağım, programın iptal tuşuna doğru gitti.Ancak o düğmeye basmak cesurca bir hareket olur muydu?Yoksa bu, insan tarafımın son başarısızlığı mı olurdu?Hiç umut yokken umut eden, inanmak için sebep yokken inanmaya devam eden, bütün güvenler kırılmışken hala güvenmeye devam eden kısmımın yani.
...Bunu bir kelimeyle ifade etmek gerekirse sonsuza dek diyebilirim.Tamam, aslında sonsuza dek tek kelime değil.
O kelimeyi sanki anlamını gerçekten biliyormuşuz gibi kullanırız, sanki sonsuzluk kavramını insan zihninin tam olarak idrak edebildiğini sanırız.


Şimdi kendimi Evan`ın içinde keşfetmeye başlamıştım ve sonunda da bulmayı beklediğim kişi olmadığımı öğrendim.Onun bildiği Cassie, karanlığı bir milyar güneşin parlaklığıyla yarıp geçiyordu adeta.Buna en az benim şu an şaşırdığım kadar o da şaşırmıştı.Tüm insanlık ve Ötekiler de öyle.Nedenini bir türlü kestirememişti.Bunu hiçbir anlamı, hiçbir düzgün açıklaması yoktu.Bunu anlamak imkansızdı, aynı zamanda da her şeyin ilk başta neden var olduğunu sormak kadar imkansızlık derecesinde yersiz kalıyordu.
"Yalancısın sen," dedim."Hem de yalancıların en kötüsüsün; kendine yalan söyleyen türden bir yalancısın.Beni sevmiyorsun.Senin seviyorum dediğin şey aslında sadece bir düşünce."
Ne kadar üzücü olsa da bir serinin daha sonuna geldik.
Gerçekten çok iyiydi.Kitap hakkında çok fazla eleştiri duydum.
"Dili eskisi kadar sarmıyor."
"Rick Yancey zorlama yazıyor artık"
Evet Rick kolaya kaçtı ama o ana kadar yazdıklarını göz ardı edemem.Çok güzel,yoğun duygular yaşattı.Ne istediysem olmadı ama istemediklerim de olmadı.Zaman zaman ağladım.Üzüldüm.Oturup,üstüne düşündüm.Benimsediğim nadir karakterlerdendi bu seridekiler.Çok anlamlıydı.Dünya savaşı içerisinde sadece tek bir hedefe yürüdüler.Çalkalanmalar olsa da seri de bu yönde yürüdü gitti.Gerçekten sevdiğim serilerin arasında yerini  aldı.

Hepinize öneriyorum.Rick Yancey 'e alışmanız zor olabilir ama okuyun.
Bilinmezlik hiç bu kadar keyif vermemişti bana.

Ben'ciler de Evan'cılar da mutlu mu?

CASSIE YOK DA ARTIK
Sıradaki hedefim Yaratık Avcısı!





Görüşmek üzere!





You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe