Benim Uzak Yıldızım - Kitap

03:07


Tür: Fantastik
Goodreads Puanı: 3.93 (46.994oy)
Orijinal Adı: These Broken Stars
Yayınevi: GO! Kitap
Çeviri: Ebru Sürmeli
Basım Yılı: 2013
Sayfa Sayısı: 520

O gecenin, devasa uzay gemisi ikarus'taki diğer gecelerden hiçbir farkı yoktur. Ta ki o büyük felaket gerçekleşene ve İkarus yakınlardaki bir gezegene düşene dek. Elli bin yolcu kapasiteli gemiden yalnızca iki kişi kurtulmuştur: Evrenin en zengin adamının kızı Lilac LaRoux ve genç bir savaş kahramanı olan Binbaşı Tarver Merendsen.

Binbaşı Merendsen, Lilac gibi kızların insanın başına beladan başka bir şey getirmediklerini uzun zaman önce öğrenmiştir. Lilac da, Tarver'ın kendi iyiliği için, onu kendisinden uzak tutması gerektiğinin farkındadır. Ama ıssızlığın ortasında hayatta kalabilmek için birbirlerine ihtiyaçları vardır. Açlık, soğuk ve vahşi hayvanlara bir de Lilac'ın duyduğu fısıltılar eklenince birbirlerine güvenmekten başka çareleri kalmaz. Ne var ki çok geçmeden, onları birbirlerinin kollarına iten bu trajediden büyük bir aşk doğar. Artık kurtulup kendi gezegenlerinde bir ömür ayrı kalmaktansa düştükleri bu ıssız gezegende birlikte olmayı tercih ederler.

Ama her adımda onları takip eden gizemli fısıltıların ardındaki gerçeği öğrenmeleriyle her şey bir anda değişir. Lilac ile Tarver o gezegenden ayrılsalar bile artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır. Nefes kesen bilim kurgu üçlemesinin ilk kitabı, Benim Uzak Yıldızım, zaman ve mekân tanımayan sonsuz bir aşkın hikâyesi…
(Tanıtım Bülteninden)
*
Sevdiğiniz birinin etrafında dolanıyorsa, ölümün adını anmazsınız. Azrail'in dikkatini çekmeyi istemezsiniz.

AHAHAHHHAAHA
Boğulan birine asla elinizi uzatmayın. HV Özel programlarında görmüştüm bunu. Uzatırsanız elinize yapışır ve sizi, yaşadığı paniğe ve çaresizliğe çeker; ikiniz de aynı sulu mezara gömülürsünüz.



"Parmaklarını saçlarımda istiyordum, dudaklarını yüzümde.. Sonsuzlukta yok oluncaya dek."



Kapak çekimlerindenmiş ☺


Sen öldün.
"Hey, başıma kakıp durmasana. En iyilerimizin bile bundan kurtuluşu yok, T."
*
Çok fazla beğenen görmesem de benim sevdiğim bir kitap oldu.Çok tatlı,merak uyandırıcı ve akıcıydı.Uzaydaki Titanik gibi düşünebilirsiniz.

İki karakter gözünden olaylar anlatılıyor ve ikisi de güçlü karakterlerdi.Araya da gelecek zamandan kesitler sıkıştırmışlardı,bu da kitabı daha çok merak etmeme neden oldu.Sadece bir konuda senaryonun tek bir kişi değil de iki yazar tarafından yazıldığı belli oluyordu ama devamı da ona göre geldi.Tuhaf bir şekilde beğendim.

Bir bölümde ağlarken diğer bölümde ''N'oluyo?" diye bağırıyordum.
Ağır bir kurgusu olmayan,fantastik olmasına rağmen dinlendirecek hoş bir maceraydı.Seriye devam etmeyi düşünüyorum ama kapaktaki karakterler kafamı karıştırıyor.Yine ne yaşadılar acaba? ☺

Adımın beni her zaman güvende tutacağına inanmıştım. O iki kelime -Lilac LaRoux- nereye düşersem düşeyim, her kapıyı açacak tek şifreydi.

Görüşmek üzere!




You Might Also Like

2 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe