Köprü - Kitap

02:37


Tür: Romantik
Goodreads Puanı: 3.83 (2842 oy)
Orijinal Adı: Push
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Çeviri: İnci Nazlı
Basım Yılı: 2014
Sayfa Sayısı: 408



Köprüde dikiliyorum. Birdenbire, acımasız bir netlikle farkına varıyorum. Bir tek ben olmadıg?ımı anlıyorum. Bunu daha önce de yaptıg?ını biliyorum. Dig?er kadınlarla. Bas?ka s?ehirlerde. Bas?ka köprülerde. Ama önemi yok. Onlar ben deg?ildi. 

Emma Searfoss hayatı boyunca, kendisini taciz eden üvey babasından kaçmıştı. Evden ayrılmasının sebebi oydu. Ailesinden geriye kalanlarla bağını koparmasının sebebi oydu. Hepsinden önemlisi kontrol edemediği öfkesinin sebebi oydu. Yeni dairesinde mutfağını tamir etmek için yardıma komşusu geldiğinde, adamın esrarengiz büyüsü Emma'nın içindeki alevi sakinleştirmişti. David sakin ve kontrollüydü, ve Emma onun yanındayken hayatında ilk kez hissettiği bir güven duygusuna kapılmaya başlamıştı. Oysa ki David'in kendi ürpertici sırları vardı ve Emma tehlikeli bir çizgide yürüyordu; fakat David'in çekimine karşı koymak neredeyse imkânsızdı… 

"Daha ilk sayfadan okuru büyüleyen Köprü'nün sayfalarını heyecanla çevirecek, neler olduğunu öğrenmek için sabırsızlanacaksınız." 
-Gözlerindeki Canavar ve Ruhumdaki Canavar romanlarının çoksatan yazarı JM Darhower. -

"Başladığınız andan itibaren elinizden bırakamayacaksınız! Fazlasıyla gizemli."
-Aestas Book Blog-

"Kesinlikle karşınıza çıkacak en farklı yeni yetişkin romanlarından biri. Sizi şaşırtacak ve etkileyecek bir kitap arıyorsanız, Köprü tam aradığınız şey." 
-RT Book Reviews-
(Tanıtım Bülteninden)

*
David beni güldürüyordu. Evimde hissettiriyordu. Beni kendi halimde rahat hissettiriyordu. Onda öyle gerçek, öyle yoğun bir şey vardı ki. Rahatlatıcıydı, ki bu kulağa tamamen saçma geliyor, ama onun halini başka nasıl tarif edebilirim, bilmiyordum. Onunla konuşurken doğal hissediyordum. İçten ve samimiydi. Ve onda Hüzün aramama rağmen, izine bile rastlayamıyordum. En azından benimleyken. Haklıydı. Birlikte bayağı iyiydik.


Bak Matt,ben özel hayatımdan pek bahseden biri değilim. Hoşbeşten hoşlanmam. Sabırlı değilim. Anlayışlı değilim. Ve pek iyi bir dinleyici de değilimdir.


Öfkeden köpürmesini görmek hoşuma gidiyordu.


"Lanet olası kıçına tekmeyi vurdurtma bana," 

"Baş üstüne, hanımefendi,"
*
"Seni seviyorum," diyordum.
"Sevmemelisin," diyordu.
Her seferinde böyleydi.
*
Instagram'da hikayemde paylaşmıştım belki görmüşsünüzdür.Kitabı hiç mi hiç sevmedim.Sevdiğim tek kısmını söyleyeyim ve sonra saydırayım ha ne dersiniz?
"Köprü" bölümlerinde merak uyandırması güzeldi.Hatta kötü yorum yapıp sırf bu psikopat manyağın amacının ne olduğunu öğrenmek için ikinci kitabı PDF okuyacağım.

Bu bir kitap türü mü bilmiyorum ama daha önce karşılaşmamıştım.David ve Emma'nın tanışma kısmı iğrençti.Tek kelimeyle iğrençti.Hatta ilişkilerinin ortasına doğru bu devam etti.

Cinsel içerikli sahnelerden normalde rahatsız olmuyorum.Ne de olsa her yazar araya  sıkıştırıveriyor.Ama bu biraz aşırıya kaçmıştı.Kitabın yarısını geçtim diyebilirim.Bir de Ramazan'da okuyoruz yahu :(

Pek anlamlı bir kitap değildi benim için.Bence okumayın.

....



"Annem her zaman birini seviyorsan onun uğruna canını verirsin derdi, ben bunu yapamayacak kadar bencilim. Kendimi hiçbir zaman birini hayatımdan vazgeçecek kadar severken göremiyorum. Aşkta bencillik olmaz,Jenny. Ve bu bana göre değil."


You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe