Assassin's Creed|Aquilus - Çizgi Roman

02:58

Goodreads Puanı: 3.73 (302 oy)
Yayınevi: Akılçelen Kitaplar
Çeviri: Güçlü Özkök
Yayınlanma Yılı: 2014
Sayfa Sayısı: 48
Desmond suikastçıların saflarına geri döndü.

Diğer suikastçılarla birlikte, korkunç güçleri olan gizemli bir nesnenin peşinde.

O nesneyi ele geçirebilmek için atası Aquilus'un anılarını yaşamak zorunda.

Tapınak şövalyelerince takip edilen ve dost bildiklerinin ihanetine uğrayan Desmond, geçmişe dönmenin düşündüğünden çok daha pahalıya mal olacağını öğrenecek.
ADAGHBFJSKGL
Arka kapak biraz spoiler gibi olmuş.Bu cildi birinci kadar beğenemesem de yine sevdim.Karakterler eklene eklene macera devam ediyor.Biraz daha aksiyon eklenmişti ve çizimler yine harikaydı tabii ki.Ancak bunlar yine 48 sayfaya sıkıştırılmaya çalışılmıştı.Daha uzun olmasını beklerdim.Karakterler arasında ilişki yine güzle kuruldu cidden kurguya yeniden hayranlık duydum.Ancak aşina olmayanlar için anlaması biraz zor olabilir çünkü hikaye dolambaçlı ilerliyor ve bazı şeyler açıklanmamış ya da ilerde açıklanacağı için böyle bir yol izliyorlar.Bilemedim.İlk cilt için dediklerim yine geçerli.Ancak sanırım yaşananlar oyunun dışındaydı çünkü bazı karakterler eksik.Sorun değil.Bunu daha çok sevdim.
Görüşmek üzere!

You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe