Jack's Game - Kitap/Book

00:27

Tür: Seviye Kitabı
Goodreads Puanı: 2.50 (4 oy)
Yayınevi: Richmond
Yayınlanma Yılı: 1999
Sayfa Sayısı: 46
Laura likes her job, but she does not like the other people in the company. Jack is her only friend. One day she finds a piece of paper in the office, with some mysterious words on it. Then Jack disappears. What is happening? Laura discovers that the company has a terrible secret.

MEAL

Laura işini seviyor, ancak şirketteki diğer insanlardan hoşlanmıyor. Jack, onun tek arkadaşı. Bir gün ofiste bir parça kâğıt buluyor ve üzerinde bazı gizemli sözler var. Sonra Jack kayboluyor. Ne oluyor? Laura şirketin korkunç bir sırı  olduğunu keşfediyor.



Öncelikle size verdiğim bir karardan bahsetmek istiyorum.
Bu sene İngilizce hazırlık öğrencisiyim.Bu yüzden blog ve bookstagram hesabımı uluslararası kullanmaya karar verdim yani bazı kitapların yorumunu İngilizce de görebileceksiniz.Eğer çevirilerimde bir hata görürseniz lütfen söylemekten çekinmeyin.Lise yıllarımda almış olduğum bu kitabı okumak istedim ama gelin görün ki bu kız lisede B1 görürken ona aldırılan kitap 1.seviyeydi!Bu kadar basit olmasaydı cidden güzel bir kitap okumanın keyfini yaşayabilirdiniz.Hatta hafiften üzüldüm bile diyebilirim.Ortaokulda bile rahatça okuyabileceğiniz bir seviyede.Sadece geçmiş zaman kullanılmış.İngilizce kitap okumaya başlamak isteyen arkadaşlarım için gerçek bir romana başlamalarını ve seviye kitaplarına hiç bulaşmamalarını öneriyorum.
-
First I want to mention a decision that I gave.I decided to use my blog and bookstagram account internationally, so you can see the comment of some books in English. If you see a mistake in my translation, please do not hesitate to tell me. I wanted to read this book that I had taken in my high school years.If it was not so simple, you could experience the pleasure of reading a beautiful book. I can even say that I felt a little bit sad.The level of the book is that you can read freely even at middle school.It contains just past simple tense.For my friends who want to start reading English books, I suggest that they should start a real novel instead of a level book.


Görüşmek üzere!
See ya!

You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe