Superman Çelik Adam'ın Hikayesi - Çizgi Roman

06:55


Goodreads Puanı: 3.79 (105 oy)
Orijinal Adı: Superman: The Story of the Man of Steel
Yayınevi: Artemis Yayınları
Çeviri: Ralph Cosentino
Yayınlanma Yılı: 2010
Sayfa Sayısı: 40
Herkesten uzakta, buzlu ve donmuş Kuzey Kutbu'ndaki gizli mekânımı ziyaret ediyorum. 

Yüksek, kristal duvarlardan oluşan, Yalnızlık Kalesi adlı bir yer burası!
Yine bir çocuk kitabıyla karşınızdayım!18 yaşındaki bu kız neden çocuk kitapları okuyor ha ne dersiniz?Ben de bilmiyorum.Sanırım Man of Steel diye bir film duymuştum.Sanırım bu Superman'in Çelik Adam olmasından kaynaklanıyor.Kitap(çığ)a gelirsek.İllüstrasyonlar harika ona laf söyleyemem.Fakaaaat içerisinde yazı yok.Yani olanalrda büyük ve kalın yazılmış.Bir dakikada elinizde çevirebilirsiniz bu resim kitabını.
5-10 yaş arasına uygun bir kitap zaten ama tatlı küçük bir hikayeydi.
.-İnanın hiçbir bilgim yok hala bu kahramanlar konusunda-Bana öğretmek isterseniz seve seve dinlerim...
Goodreads'de bulunan ve katıldığım bir yorum:
Relatively non- sexist versions of superhero stories.
Süper kahraman hikayelerinin diğerlerine göre cinsiyetçi olmayan versiyonu.




You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe