Parçalanmış Dünyam

05:46

 

Tür: Bilim Kurgu
Goodreads Puanı: 3.95 (19569 oy)
Yayınlanma Yılı: 2014
Sayfa Sayısı: 544
Orijinal Adı: This Shattered World
'' Her şey zaten bir sona doğru gidiyorsa - gelecek savaş getirecekse, ölüm ve kaos getirecekse o halde gerçek, şu an sahip olduğum tek şeydi. İkimizin de sahip olduğu tek şeydi. ''
Jubilee Chase İle Flynn Cormac'ın hiç tanışmaması gerekiyordu.

Gezegenleri yaşanılır hale getirmek için kurulan terrafom şirketleri daha iyi bir gelecek vaadiyle topladıkları kolonicileri yeni gezegenlere yerleştirerek zengin olmuş, ama Avon gezegenine ilişkin vaatlerini hiçbir zaman yerine getirmemiştir. Flynn zorlu yaşam şartlarına isyan eden kolonicilerin başındaki isimdir.

Yüzbaşı Lee, isyancı kolonicileri kontrol altına almak için Avon gezegenine gönderilen askeri birliğin bir üyesidir ama isyancılardan nefret etmek için bambaşka nedenleri vardır.

Bitmek bilmeyen kanlı bir savaşta üstünlük sağlamaya çalışan Flynn, Yüzbaşı Chase'i kaçırıp rehin alır ama diğer isyancılar onu öldürmek isteyince hayati bir seçim yapar. Tüm gezegeni tehdit eden Cinnet, bataklıkta bir görünüp bir kaybolan gizemli ışıklar, birdenbire ortadan yok olan bir üs, bu iki düşmanı ortak bir savaşın içine çekecek ve ikisi için de artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır.

Nefes kesen bilim kurgu üçlemesinin ikinci kitabı Parçalanmış Dünyam, savaşın paramparça ettiği bir dünyada yeşeren bir aşkın hikâyesi...
(Tanıtım Bülteninden)
“Hayal kurmak bedava, bebek..”
-
"Bana, kafayı yemişim gibi baktı. Yemiştim belki de."
-
“Şu anda senden başka kim­sem yok. Gezegenime olanları durdurmama bir tek sen yardım edebilirsin. Ben üsse gidip soruların cevaplarını arayamam ama sen yapabilirsin''

Serinin tamamını okuyan, özellikle son kitabını henüz bitirmiş biri olarak bu serinin hak ettiği değeri görmediğini düşünüyorum. Hiçbir kitabı tam puanlık değil ancak okumaya değer. Illuminae'yi de okudum ancak bu seriyi daha çok beğeniyorum ki Parçalanmış Dünyam serinin en sönük kitabıydı. "Fısıltı" kısımlarını Amie Kaufman yazmıştır diye tahmin ediyorum. İlk kitaptaki gibi yine ilginçlerdi. Jubilee ve Flynn çiftimizle ilgili düşüncelerim nötr, ancak sizi romantik anlamda tatmin edeceğini düşünüyorum (hayır smut yok 
😠).Sonuç olarak,tavsiye ederim.

"Onu özlememem lazımdı ama özlüyordum; tetiği çekmek için her türlü haklı gerekçesi olan ama onun yerine kendini ölümle benim arama atan bu çocuğu özlüyordum."
-

“Artık nefret etmiyorum.” Tekrar yutkundu. Sesi tekrar de­vam edebilecek hâle geldiğinde yüreğimi sızlattı. “Hayatımı mahvettin, biliyorsun değil mi?”
“Bizim için acı demek,” dedi basitçe.“Siz bireysellikten güç alıyorsunuz. Buna hayranlık duyuyoruz. Ama bizler buna uygun yaratılmadık.”
Görüşmek üzere!


If you want an English translation of this article, add a comment.
For advertisement in my blog please mail kcecem@gmail.com
Reklam ve işbirlikleri için : kcecem@gmail.com






You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe