Şeytanlarımız En İyi Dostlarımız

06:19

 

Tür: Dünya Roman
Goodreads Puanı: 3.95 (264 oy)
Yayınlanma Yılı: 2015
Sayfa Sayısı: 288
Orijinal Adı: Our Demons, Best Friends
"Bilmemek beni kahrediyor, ama öğrenmek daha çok kahredebilir."

Her şeyin kusursuz olduğu bir dünyada olsalardı, Ava ile Sebastian aşkı doyasıya yaşardı. Ama bu dünyada, geçmişin hayaletleri ikisinin de yakasından düşmemektedir. Omuzlarındaki yük hiç de hafif değildir; Ava acılarını zihninin derinliklerinde bastırmaya çalışmış, Sebastian ise zaman zaman omuzlarının çökmesine neden olacak bir zırh gibi üzerine geçirmiştir. Birbirlerini severler, ama ya geçmişin hayaletleri? Stajyer doktor Ava, hayatının yarısını ikiz kardeşiyle birlikte geçirmiştir. O öldüğünden beri, aslında hiç son bulmayan acısını bastırmanın yollarını bulmuştur. Sebastian ise kendi trajedisi nedeniyle stajını bir yıl dondurmuştur. Ve şimdi, geleceğini hiç düşünmeden, yalnızca günü kurtarmak adına yaşamaktadır. Ta ki Ava gelip, geçmişteki acıların onları bir bütün haline getirebileceğini gösterene dek.

"...hissettiği acı yüzünü hala terk etmemişti."
-
"Bir kız arkadaşa sahip olmak insanı başkalarının gözünde daha seksi kılıyor."
-
"Gözlerim açıktı artık, ama göstermeyi planladığım o sert ifadeden eser yoktu içlerinde. Sanırım beynim, böyle planlar yaparken o malum kişiyi kayırmaya fazlaca meyilliydi."
Bu kitabı yabancı bir bookstagramda görmüştüm ve tam puan vermesine şok olmuş,hemen listeme eklemiştim. Eklemiştim eklemesine ama o kadar aramama rağmen e-kitap versiyonunu bulamadım ve başladım yayınevlerine yazmaya. En son Panama Yayınları bu isteğimi kabul etti ve kendilerine bu sebepten teşekkür ediyorum. Kitabı daha çok kişinin okumasını isterdim çünkü kitap hiç benim tarzım değil ama tam da sizin "beğendiğiniz" kitaplara benziyor. Mesela Aşk Hipotezi,fantaziden arındırılmış Şafağı Ör,bazı Vi Keeland ve Kasie West kitapları gibi ve evet, okuyanların çoğu beğenmiş ama çok kişi okumamış.Sizler bir deneybilirsiniz , ben çok da "friends to lovers"insanı değilmişim demek ki.
"Eh birlikte yaşadığımıza göre, yapmak zorunda olacağın tek şey kıçına o dar pantolonu geçirip odandan dışarı çıkmak olacak."
"Merhaba Ava," dedi yanımdan geçerken. Yaşlı adamı tekerlekli sandalyeye oturtmuş, arkadan ittiriyordu. O an yüzüme son derece şapşal bir sırıtış yerleşmişti.
 "Neredeyse bir saattir uyuyordum. Daha kötüsü de olabilirdi."
Görüşmek üzere!


If you want an English translation of this article, add a comment.
For advertisement in my blog please mail kcecem@gmail.com
Reklam ve işbirlikleri için : kcecem@gmail.com







You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe