Sam & Cat - Dizi

04:59

Açıkçası Sam & Cat'i Victorious'tan önce izlemiştim ama bir karışıklık sebebiyle hakkında bir şeyler yazmak sonraya kaldı.


Bu kızlar tuhaf bir olayla karşılaşırlar ve birbirlerinin oda arkadaşı olurlar daha sonra ekstra para kazanmak için bir bebek bakımı işine girişirler.

OYUNCULAR
Jennette McGurdy -iCarly (e yani) 
Ariana Grande -Zaten tanıyorsunuz ama Victorious (e yani) ,Scream Queens,Zoolander 2 (kendisi olarak)
Cameron Ocasio
Dan Schneider -(Allah seni bildiği gibi yapsın),iCarly,Victorious,Henry Danger,Drake & Josh,Zoey 101
Maree Cheatham-Beterböcek,Bay ve Bayan Smith,Gerçek Dedikodu
Zoran Korach
Emily Skinner


Bu gif büyük ihtimallde diziden değil efendim...
Şimdi öncelikle her şey iyi hoş da Sam gibi bir karakter nasıl bir karakter evrimi geçirdi ki Cat ile arkadaş olabildi? Demek ki hiçbir şey göründüğü gibi değilmiş. Karakterler açısından oldukça renkli. iCarly ve Victorious seviyorsanız gayet keyifli bir spin-off olacaktır sizin için de.Ben Dice karakterini ortalama buldum ama Goomer efsaneydi.Bu arada tanıdığımız başka karakterler de sürpriz yapmaya konuk oluyorlar diziye.Özlediğiniz Nickelodeon'u,Netflix'te bir nebze bulabilirsiniz.Bern Victorious'u yeni izlediysem de Sam sayesinde harika bir nostalji yaşadım.Kesinlikle spin-off hakeden bir karakterdi.
Not:iCarly altyazılı izlemek için para verirdim.



"You give me anxiety."

Referanslar:

Wikipedia
We Heart It :
@BobbaAriana
@daydreamer3124
@vaalentinared
@nori_30000  
@sweet013 
@lais_assis
@jcksnppy  

Görüşmek üzere!




If you want English translation, add a comment.

For advertisement in my blog please mail kcecem@gmail.com

You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe