The Kissing Booth

07:05


Daha önce hiç öpüşmemiş olan Elle Evans, ilk öpücüğünü lisesinin bahar festivalinde düzenledikleri bir oyun ile gerçekleştirir. Üstelik gizli aşkı Noah ile öpüşmüştür ve bu öpücük ikili arasında bir ilişkinin yolunu açar. Fakat ortada küçük bir sorun vardır. Noah, Elle’nin en yakın arkadaşının ağabeysidir ve ikisinin arkadaşlık kurallarına göre böyle bir şeyin olması kesinlikle yasaktır. Elle, oldukça çaresiz durumdadır. Noah ile zaman geçirdikçe arkadaşlığının tehlikeye girdiğini fark eden Elle, bir seçim yapmak zorunda kalır. Ya kurallara uyacak ya da kalbinin sesini dinlemesi gerekecektir.




Yönetmen:Vince Marcello (Teen Beach Musical)
Senaryo: Vince Marcello
OYUNCULAR
Joey King - Korku Seansı,Muhteşem ve Kudretli Oz,Buz Devri 3
Jacob Elordi-Euphoria
Joel Courtney-Fuck Prom
Molly Rinwald-Sixteen Candles,The Breakfast Club,Riverdale
Meganne Young-The Giver
Carson White
Stephen Jennings





Öncelikle film kitaptan uyarlamaymış ben izlemeden önce bilmiyordum.Böyle bir kitabı okumamış olmam bu filmi izlerken en sevindiğim şeydi.Klişelerle dolu tam ergen filmiydi.Sadece Lee karakterini sevdim o da çok düşünceli bir insan olmasından ötürü ama aralarındaki malum kural bana pek mantıklı gelmedi.Aşırı saçma yani neden ki?Bu arada filmin ikincisi geliyor.Ben ilkinden nefret etsem de yine ne saçmalamışlar acaba diye vakit öldürmeyi düşünüyorum çünkü ben iflah olmaz bir insanım.Tavsiye etmiyorum.İzlenebilecek çok güzel gençlik filmleri var ve bu onlardan değil.Adına uygun öpüşme ile geçen bir film.Bir insana uzun saç bu kadar yakışmaz diye de eklemeden geçemeyeceğim.Bir de...kız çok küçük duruyor.



Referanslar:
Beyazperde.com
We Heart It : @selflessflower  
@_luane  
@MirellaMouraL


"I guess it's kind of just how I'm wired."
Görüşmek üzere!


If you want English translation, add a comment.

For advertisement in my blog please mail kcecem@gmail.com

You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe