5.Dalga-Film

03:05


Serisine aşık olduğum , son kitabını okumak için ağladığım serinin ilk filmi 5.Dalga!

Sizi bilmem ben hala Ben'ciyim..

İnsan görünümlü uzaylılar (ötekiler) Mars gezegeni yörüngesinde gözükürler ve dünyaya dalga dalga saldırırlar.
1. Dalga – Enerjiyi Kesip Dünyayı Karanlığa Gömme
2. Dalga – Şehirlerin İmhası
3. Dalga – Salgın Hastalıklar Yayma
4. Dalga – “Ötekiler” Tarafından İstila
Cassie  adındaki genç bir kız hayatta kalanlardandır ve kaybolan erkek kardeşini aramaktayken genç bir adamla tanışıp, onunla bir takım olurlar. Bu arada insanlık 5. ve insanları bu topraklardan silecek son dalgayı beklemektedir..

OYUNCULAR
Chloe Grace Moretz-Eğer Yaşarsam ve Carrie:Günah Tohumu
Nick Robinson-Jurassic Park 4
Alex Roe-Halka'ın 3.filminde oynayacak.
Maika Monroe-Kurtuluş Günü-2 
Liev Schreiber-X-Men Başlangıç (Vosch rolüne bu kadar yakışan olamazdı sanırım)

Gördüğünüz üzere kadro muhteşem.




Evet filmin IMDB puanı düşük.Yorumlar da bir o kadar kötü.Serinin de sevdalısı olunca benim de beklentim yüksekti tabii.Ama gerçekten herkes kadar nefret etmedim.Hatta sevdim.Öncelikle Cassie'nin o yok olmuş dünyadaki umudunu yansıtamamışlar.Chloe çok tatlı bir kız.Ama oyunculuğundan mıdır bilmem çok korkak ve çaresiz duruyordu.Yönetmenin isteği de olabilir.Kitabımızdaki Cassie ise herkesle dalga geçer bir ruh halindeydi.O da korkuyordu ve çaresizdi ama dışa vurmuyordu.Genelde filmlerin eksikliği bu oluyor.Favori karakterim tabii ki Ben.Açlık Oyunları'nın ilk kitabında Gale'i sevmiş biri olarak ( Sonradan fikrim değişti.) zıt olmaya alışığım.Bu yüzden The Last Star için ağlıyorum.Üzme beni Rick.
Hileci'yi de sevdim.
Sam de çok tatlıydı.
Kitaba göre çok fazla eksik vardı.Üstünde düşünmek istemeyen biri için izle-bitsin tarzı bir film.Kitabı okuyanlar için akılda bir sürü soru kalıyor.O kadar detayı eksik verdiler ki sonrasında nasıl bağlayacaklarını düşünüyorum.Umarım başarırlar.
Ayrıca amatör bir hava sezdim.Açlık Oyunları'nın ilk filminde de böyle olumştu.Sanırım düşük bütçeden kaynaklanıyor.


"Test ettikleri aletler değil baskıya ne kadar dayanabildiğimizdi."






You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe