Çığlık Kitap Yorumu

05:56


Tür: Fantastik
Goodreads Puanı: 4.08 (222.736 oy)
Orijinal Adı: Crescendo
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Çeviri: Sevinç Tezcan Yanar
Basım Yılı: 2011
Sayfa Sayısı: 408

OKURLARI TUTSAK EDEN BÜYÜK HEYECAN VE KEYİFLE OKUNAN FISILTI 2.KİTABI ÇIĞLIKLA KALDIĞI YERDEN DEVAM EDİYOR
Nora Greyin hayatı mükemmellikten hâlâ çok uzaktadır. Hayatına kastedilmiş olması hoş bir deneyim olmasa da en azından bu durumun içinden bir koruyucu melek sahibi olarak çıkmıştır. Gizemli, çekici ve muhteşem bir koruyucu melek. Ama Noranın hayatındaki yerine rağmen, Patchin hareketleri kesinlikle meleksi değildir. Hatta her zamankinden daha anlaşılmaz görünmektedir;
tabii bu mümkünse.


Hayatındaki gerçeklerin ne olduğunu umutsuzca öğrenmek isteyen Nora, cevaplara ulaşabilmek için kendisini giderek tehlikeli hale gelen durumların içerisine sokar. Ama belki de bazı şeyler olduğu gibi bırakılmalıdır, zira gerçek, güven duyduğu her şeyi ve herkesi yok edebilir.

Yılın en ateşli serisi.
-SUGAR MAGAZINE

Sürükleyici, heyecan verici bir kitap. Doğaüstü aşk hikâyelerinin hayranlarını kendine tutsak edecek.
-PUBLISHERS WEEKLY

” Seninle olmak bana asla yanış gelmiyor. Aslında doğru yaptığım tek şey. Seninle olmak bu zaman kadar yaptığım tek doğru şey.”

Tabii.



‘’ Sen benimsin, Melek’’

Hiç sevmediğimiz davranışlar bunlar Patch'ciğim.



''Seni seviyorum,'' diye mırıldandım.''Sanırım sevmem gerekenden daha fazla.''


Kısa bir sessizlikten sonra, "Bizim durumumuz ne olacak?" diye sordum.
"Birlikteyiz." Kaşlarını soru sorar gibi kaldırdı.
"Çok kavga ediyoruz." dedim.
"Ama çok da barışıyoruz," dedi.

*

Erkek arkadaş dediğin paramparça bir kalbe neden olmaktan başka işe yaramazdı



Bir fantastik kitabı okumak için aldığımda isteğim tabii ki olağanüstü olaylar oluyor.Ama bu kitapta beni şaşırtan en ufak bir şey bile yoktu.Yine Nora'nın tripleri,kavgaları...
Meleğin Düşüşü yorumundan sonra bu kitabı nasıl yorumlayacağımı da bilmiyorum zaten.Beğenmedim.Patch'e gıcık oluyorum.Nora'ya ayrı bir sinirim.Yani kusura bakmayın ama para vermeyip de ödünç aldığım için aşırı mutluyum.Seriye devam etmeyi düşünmüyorum.Rezalet diyemem ama kitaptan beklentim bu değildi.Lise/gençlik tarzı bir şey okumak istesem bir nebze daha beğenebilirdim.

''Eğer yakalanırsam bu seni öpmenin son bulması anlamına gelir. Gerçekten bunu riske edeceğimi düşündün mü? Dokunuşunu hissedemediğimi biliyorum ama aşkını hissediyorum Nora. İçimde. Bu bana her şey demek. Keşke bende seni, senin beni hissedebildiğin gibi hissedebilsem ama aşkına sahibim. Hiçbir şey bundan ağır basamaz. Bazı insanlar senin bana verdiğin hisleri yaşamadan bir ömür geçiriyor. Bu konuda hiç pişmanlığım yok.''

Patch yine öpme peşinde.


"Senden nefret etmiyorum, Patch. Henüz."
"Nefret yeterince güçlü değil mi?" diye tahminde bulundu. "Peki daha derin şeyler?"
Gülümsedim ama bu, dişlerimi gösterecek bir gülümseme değildi.

*

..Eğer baş meleklere sana âşık olduğum hissini verecek olursam beni cehenneme gönderirler. Sonsuza dek.











You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe