Ghajini

01:54

Daha önce filme başlamıştım ancak internetin yavaşlığından dolayı kapattım.Okulda devam etme şansım oldu.


Sanjay Singhania Hindistanın en büyük iş adamlarından biridir.Bir iş gezisi dönüşünde evinde nişanlısı öldürülür ve kendisi de ağır yaralı olarak kurtulur. Ama başına demir sopayla darbeler alan Sanjay kısa süreli hafıza kaybına uğrar ve Sanjay nişanlısını öldüren Ghajini'nin peşine düşer.



OYUNCULAR
Aamir Khan
Asin - Sanırım 3 Aptal'da da oynamış.
Jiah Khan
Sunil Grover
Pradeep Rawat 


Çok şerefsiz bir film arkadaşlar!
Normalde böyle şeylerden etkilenen biri değilimdir ama benim bile içim burkulmuştur.


Kesinlikle muhteşemdi.Sürükleyici,gizemli ve beyninizi zorlayacak bir film.Etkisinden çıkmanıza izin vermiyor.Aksiyon filmlerini severken aşk filmlerinden pek haz etmiyorum ama burada ikisi birleşmiş ve şahane bir şey ortaya çıkmış.Tabii ki de Hint filmlerinin klasiği dans ve müzik de bir kenara atılmıyor.Ben pek sevmiyorum ama annem olsa bayılırdı herhalde ☺
Filmde tek beğenmediğim abartılı dövüş sahneleri oldu ama Aamir Khan bu o kadar da fantastiklik olsun değil mi?

Filmi izledikten sonra duyduğunuz yanık kokusu da ciğerinizden geliyor.



  Yollar ve nehirler ayrılabilirler. 
  Hayat yeni bir arzu ateşler, yağmur damlaları yeni  nağmeler yaratıyor.
  Zaman yollarını değiştirir.
  Ama sonsuza kadar yanında kalacağım.






You Might Also Like

2 comments

  1. Blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım bende bekliyorum😊
    bayankirpikk.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok teşekkürler hemen uğrayacağım :)

      Sil

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe