Yandaş-Film

02:57




Yandaş'ı sinemada izledim ve fark ettim ki yorumunu girmemişim.
Kendisi en sevdiğim seri olur zaten daha önce de söylemiştim.Ama bu film olmamış be...
Hem son filmin çıkmayacağı söylentileri var.Normalde haziranda izlememiz gerekirken çekim falan yok ortada.
Gişe rekorları kıran Uyumsuz serisinin üçüncü filmi Yandaş, Tris ve Dört’ü, öncekinden çok daha tehlikeli yeni bir dünyaya götürecek. Uyumsuz’da sistemi alt üst eden bilgileri ortaya çıkardıktan sonra, Tris ve Dört’ün, Chicago’yu çevreleyen duvarların dışına kaçması gerekmekte, hayatlarında ilk defa bildikleri tek şehri ve sevdiklerini bırakmak zorundadırlar. Tris ve Dört’ün, Chicago duvarlarının arkasında devam etmekte olan ve bütün insanlığı tehdit eden savaşta kimden yana olacaklarına hızlı bir şekilde karar vermesi gerekecek ve Tris hayatta kalabilmek için cesaret, sadakat, fedakarlık ve aşk arasında imkansız bir seçim yapmaya mecbur bırakılacak. 



OYUNCULAR
Shailene Woodley - TFIOS
Theo James -Karanlıklar Ülkesi
Miles Teller - Whiplash ve Fantastik Dörtlü
Zoe Kravitz - Mad Max 
Ansel Elgort - TFIOS,Carrie : Günah Tohumu
Naomi Watts - Kıyamet Günü,Diana
Jeff Daniels - Marslı

Serinin kadrosu zaten muhteşem.

Bıktım kitap kitap diyeceksiniz ama kitaptan kesinlikle farklıydı.Benzer olan tek yanı karakterlerdi hatta. Konu tamamen değiştirilmişti.Biz de hayranlar olarak senaryo değiştirilecek, malum son olmayacak diye tartışmaya girmiştik.Ancak sağ olsunlar onlar bize bir film sunma zahmetine bile girmediler.Asıl umudum son filmdeydi ama ne yazık ki hayal kırıklığı!

Bölüm 1'e gelirsek.
Kötüydü ya ne diyeyim.
Olaylar hep Tris'in etrafında dönüyordu.Diğer karakterler bir köşeye bırakılmıştı.İçinde çalkantılar yaşayan tek karakter Tris'imiz değildi.Ama bize yansıtılan oydu.
Efektler aşırı yapaydı.Duvarların dışı kesinlikle böyle değil.Bütçeyi mi düşürdünüz ne yaptınız?
Beklentim çok çok yüksekti ama hiçbirini karşılamadı.Uçan araçlar falan.Uzay yoluna çevirmişsiniz filmi!Yine de karakterlerden dolayı nefret edemiyorum ya yine olsa yine izlerim ben onları.Tove Lo'nun film için yaptığı şarkıya da bayıldım.Bence bir Scars'ı dinleyin tık tık.

Hocam bu ne ya?


Neyse.


"Welcome To The Future. We've Been Waiting For You"









You Might Also Like

0 yorum

çok tıklanan postlarım

çok tıklanmış hmm

beğenebilirsiniz

Bu blog kitap,müzik,dizi,film,magazin,moda,gezi,fotoğrafçılık,photoshop,bakım,kozmetik ve dekorasyon içerir.

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe