Winter - Kitap

01:17


Tür: Fantastik
Goodreads Puanı: 4.49 (98.851 oy)
Orijinal Adı: Winter
Yayınevi: Artemis Yayınları
Çeviri: Beril Tüccarbaşıoğlu Uğur
Basım Yılı: 2016
Sayfa Sayısı: 800

Bu masallarda mutlu sonu kadınlar yazacak!

Ay halkı, yüzündeki yara izlerine aldırmadan zarafeti ve nezaketiyle hepsini büyüleyen Prenses Winter'a hayrandı. Herkes, genç Prenses'in, üvey annesi Kraliçe Levana'dan çok daha nefes kesici bir güzelliği olduğunu düşünüyordu. Winter, üvey annesinden pek hoşlanmıyordu. Eh, bunda Levana'nın, genç ve güzel Prenses'in çocukluk arkadaşı ve yakışıklı saray muhafızı Jacin'e duyduğu hisleri onaylamamasının da etkisi vardı tabii. Ancak Winter, Levana'nın sandığı kadar zayıf biri değildi ve yıllardır üvey annesinin isteklerini görmezden gelmeyi başarmıştı.

Winter, sayborg mekanik ustası Cinder ve arkadaşlarıyla birlikte belki de büyük bir devrim başlatacak ve uzun süredir gizliden gizliye süren bir savaşı nihayete erdirecekti. Cinder, Scarlet, Cress ve Winter; Kraliçe Levana'yı alt edip kendi mutlu sonlarını yazabilecek mi? "Ay Günlüğü" serisi sona erdi. Artık hiçbir masalda böyle bir tat bulamayacaksınız. Kendi masalınızı yaşasanız bile.


ALINTILAR SPOILER OLABİLİR
*keşke bu uyarıyı önceki postlarda da yazsaydım.

Kendinden süper emin ve hovarda Kaptan Throne, onun gibi sıradan bir kızda ne bulacaktı ki? Cress kim bilir kaç kez bu düşünceyle işkence etmişti kendine?



"Şu koca galakside beni sevilmeye layık bulan bir sen varsın zaten."

"Şu koca galakside benden delisi yok da ondan."



Son zamanlarda ne düşünüyorum,biliyor musun? Galiba kusursuzluğun da kendi içinde kusurları olabiliyor.


Hayaller, yapacak daha iyi bir işi olmayan insanlara göreydi.
*
Bu seri için binlerce kez teşekkür ediyorum.
Winter nam-ı diğer Pamuk Prenses.Orijinalinde Snow White olduğunu düşünürsek Snow-Winter bayağı alakalı olmuş.Zaten isminin de çok hoş bir hikayesi vardı bu da Levana'da geçiyor.
Kendisi çok tatlı biri , prenses kelimesinin hakkını tam olarak veriyor.Birazcık çılgın  veee sorunları var.

Burayı tabii ki de açmayacağım.

Diğer karakterlerimiz ise -gariplerim n'apsınlar- hala uğraşıyorlar.Cress'den sonra biraz aksiyon görmek isteyenler için tatmin edici olmuştur bence.Ben okurken yoruldum ama...

Son olarak bu seride kimse harcanmadığı için çok mutluyum.Ucuz atlattık yani.

Masalların uyarlaması olduğu için bu kadar özgün bir seri okuyacağımı düşünmemiştim.Genel olarak gerçekten muhteşemdi.

Keşke elimde Uzak Yıldızlar olsaydı da okusaydım.Tam hayalimdeki kitaba benziyor.Her şey tamam , hayat durgun.Sadece prenseslerimiz ,prenslerimiz ve.... kraliçemiz

*
Wolf boğulurmuş gibi bir ses çıkarınca,herkes ona döndü.Elinde bir tabanca vardı."Scarlet'ınkine benziyor," dedi,başparmaklarını namluda gezdirerek. "Bir keresinde beni kolumdan vurmuştu." Scarlet ona bir buket çiçek vermiş gibi,sevgiyle söyledi bunu.
*
"Hem onu sevdiğim filan da yok. Yani senin sandığın şekilde. Ben sadece...
Wolf'tan başka kimsem yok, birbirimize ihtiyacımız var... Ama aşk bu demek değil."
"Aslına bakarsan sevgili arkadaşım, aşk tam da bu demek."


"İçeride pirinç var mı? Belki Cinder'ın kafasını pirinçle doldurabiliriz."
Herkes ona şaşkınlıkla baktı.
"Nemi çeksin diye söylüyorum canım. Öyle yapılmaz mıydı?"
"Kafama pirinç falan dolduramazsınız!"
"Ama biri, ıslanan ekranını bir torba pirincin içinde bekletmişti ve..."
"Thorne."
"Sadece yardım etmeye çalışıyordum."

Kollarını boynuna dolandığında Kai de beline daha sıkı sarıldı. Göğsünün sıcaklığı Cinder'ın içine işledi. Adeta birbirlerinde eridiler. Cinder daha olağanüstü bir an düşünemiyordu.

*buralar favorimdi*








You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe