Flipped - Film

08:01


Bryce ve Juli ikinci sınıfta tanışmıştır. Küçük Juli, Bryce'ın hayatına girmesi ile ilk aşkını da tatmış olur. Ancak durum Bryce için aynı değildir. Kızlardan korkan, utangaç ve sıkılgan Bryce, her ne kadar Juli'yi kaybetmek istemese de, kızın ısrarı ve "hayır" cevabını kabul etmemesi canını sıkmaktadır.
Aradan geçen altı yıl boyunca Juli ve Bryce için işler daha da zorlaşır. Karşı evlerde oturan ve aynı okula devam eden Juli ve Bryce artık ergenlik çağına girmişlerdir. Zaman zaman birbirlerinden uzaklaşsalar da, aralarında hala bir bağ vardır.
Kaynak:Sinemalar.com


OYUNCULAR

Callan McAuliffe - The Great Gatsby,Ben Dört Numara

Madeline Carroll - Babamın Penguenleri,Astro Boy

Israel Broussard - Happy Death Day serisi

Morgan Lily - Erkekler Ne Söyler Kadınlar Ne Anlar, 2012,X-Men Birinci Sınıf

Stefanie Scott - Yetenek Çiftliği,Insidious 3,Wreck It Ralph,Insidious Son Anahtar

Shane Harper - Good Luck Charlie, High School Musical 2,Benim Adım Khan

Ryan Ketzner 

Sanırım daha önce hayatımda bu kadar yavaş ilerleyen bir film görmemiştim.Ancak buna rağmen kendisini keyif vere vere izletiyor.Genelde evde izlediğim filmlerin başından 15-20 dakikada kalkarım ama bu öyle olmadı.Aşk filmlerinin hayranı değilim.Flipped kısa ve tatlı küçük çocuklardan oluştuğundan ( şu an oyuncuların benden büyük olduğu gerçeğini kafamdan silmişçesine) gözlerimi devirmeden izlediğim nadir romantik kurgulardan biri oldu. Filmin kitabı da varmış bilseydim önceden onu okurdum.Çünkü aşk filmlerini sevmeyiz ama kitaplarına bir şans verme olasılığımız daha yüksek.


"I'm sorry"
If you want English translation add comment.
For advertisement in my blog please mail kcecem@gmail.com


You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe