* Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu - Kitap

05:29

Merhaba!Yaklaşık 4 yıldır bu blogu kullanıyorum ancak geçtiğimiz günlerde Instagram'da arkadaşımla birlikte sayfa açtık.Artık Aybüke bloguma sık sık konuk olacak..Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu'nun benim gözümden yorumu için tık tık Şimdi ilk yazısıyla sizi baş başa bırakıyorum.



Okuyucuyu betimlemeler ile sıkmadan anlatmak olayı direkt anlatmaya başlaması ilk dikkatimi çeken noktalardan biri oldu. Mektubu kitaptaki karakter okumasına rağmen sanki o mektup bana yazılmış gibi hissettim,zihnimde kolayca canlandırdım.Ayrıca Zweig'i dilini çok beğendim.Göründüğü kadar ağır olmayan bir oturuşta bitirebileceğiniz bir kitaptı Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu. Sürükleyici, düşündürücü karakterleri kolayca benimseyebileceğiniz hatta onlara kızacağınız, onlarla birlikte üzülebileceğiniz bir kitap arıyorsanız tam size göre.Benim için sadece sonu hayal kırıklığıydı çünkü karakter hiç beklemediğim bir tepki verdi.

Görüşmek üzere!


You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe