Artemis Fowl - Kitap

02:11

Tür: Fantastik
Goodreads Puanı: 3.84 (454104 oy)
Yayınevi: Artemis Yayınları
Yayınlanma Yılı: 2001
Sayfa Sayısı: 396
Orijinal Adı: Artemis Fowl
Artemis Fowl. Dünyanın geçmiş en genç suç dehası. Henüz on iki yaşında. Yanında devasa kahya. Artemis'in koruması ve hizmetkarı.

Artemis, ailesinin servetinin ve itibarını geri kazanmak uğruna Peri Halkının hazinesine göz dikerse ne olur? Tabii ki peri halkını karşısına alır.

Artemis'in karşısında kimler mi var? Sıkı durun! Peri halkının tek kadın subayı, yeenekli elf, Yüzbaşı Holly. Asabi, otoriter ve pancar suratlı kumandan Yarbay Root. Periler Diyarı teknolojisinin beyni sentor Foaly. Ve efsanevi hırsız cüce Mulch.

Artemis, Peri Halkının Kutsal Kitabını çalıp oyunu onların kurallarına göre oynuyor. Ancak olaylar hiç de onun planladığı gibi gelişmiyor.

Bir çocuk kitabı bu ve ben çocuk kitaplarını çok severim.Ancak ilk defa beklediğim zevki alamadım. Keşke çocukken okusaymışım diyeceğim ama Disney filmini çıkaracak olmasa varlığından haberim bile olmazdı. Baş karakterin kötü adam (!) olması gerçekten hoşuma gitti.Holly'i de sevdim. Bazı karakterleri nasıl hayal edeceğinizi bilmiyorsunuz cidden enteresan bir deneyim yaşadım.Perileri kafamda canlandırabiliyorum (Holly bütün kitap boyunca büyük boy bir Tinker Bell olarak canlandırmalarımda yer buldu). Peki ya cüce... Bilemedim.Artemis'i Lex Luthor'a benzetenler olmuş vallahi ben pek anlamam.Azıcık Google'dan araştırdım ama bir benzerliği i göremedim. Kitaba bayılmadım ama hikayenin altında yatan aile bağlarını düşününce üç puandan aşağı vermeye gönlüm el vermedi.Eğlenceli olsa da akılda kalıcı değil. Seriye devam etmeyi düşünmüyorum ama genel olarak bakıldığında çerezlik okuyabilirsiniz.

Görüşmek üzere!
If you want English translation, add a comment.
For advertisement in my blog please mail kcecem@gmail.com

You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe