Buz Kapanı - Kitap

07:02

Tür: Fantastik
Goodreads Puanı: 4.28 (69251 oy)
Yayınevi: Parodi Yayınları
Yayınlanma Yılı: 2013
Sayfa Sayısı: 552
Orijinal Adı: Never Fade
"Avını bulmak için bakacağın en son yer avcıların arasıdır."

Kabullen, uyum sağla, harekete geç. Turuncu… lider… roo… Herkes farklı bir şekilde sesleniyor bana. Oysa bir tek ben gerçekte ne olduğumu Biliyorum: bir canavar. Ve şimdi beni bekleyen zorlu bir görev var: Virüsün kaynağını açık eden çok gizli Bir bilgiye ulaşmak… Ve bu… bir zamanlar bana nefesim kadar yakın olan birinin ellerinde… Şimdi bir tercih yapmak zorundayım. Ya kalbimi özgür bırakacak ya da Karanlık zihinleri aydınlığa Kavuşturacağım…

"Bu kitap, distopya okuyucuları için bir baş ucu kitabı olacaktır."
-School Library Journal-

"Baş döndürücü bir aksiyon ve heyecan dolu bir macera. Bir sonraki kitabı okumak için sabırsızlanacaksınız."
-Publishers Weekly-

"Bracken'ın bu sürükleyici ve tüyler ürpertici distopyası hafızalarınıza kazınacak."
-Kirkus Reviews-
(Tanıtım Bülteninden)
"Bazen panik içinde oraya buraya koşuşturan,dikkatsizce davranan ve istemeden bir şeyleri yıkan sen olursun.Bazen de hayat yapar bunu ve bundan kaçamazsın.Seni ezip geçer;çünkü seni sınamak ister."
"Hayat adil değil ki," dedim."Bunu anlamam zaman aldı. Hayat seni hep hayal kırıklığına uğratacak. Birilerini seveceksin ve ne kadar uğraşsan da elinden alıp götürecek onları. Bir şeyler için mücadele edecek ama başaramayacaksın. Bunu anlamana gerek yok; bir şeyleri değiştirmeye çalışmana da. Sadece senin elinde olmayan şeyleri kabullenmeli ve kendi başının çaresine bakmalısın. Senin görevin bu."
"Olanları değiştirmeyecekse neyi yapabileceğini ya da ne yapman gerektiğini düşünmenin anlamı yok."
Belki ikinci kitapta seriye ısınırım diye devam ettim ancak yine istediğim tadı alamadım. Grup halinde ilerlemeleri bana 5.Dalga’daki ekibi anımsattı. Olaylar heyecanlı heycanlı olmasına da çok uzun sürüyorlar. Karakterler sürekli uğraşıyor,oradan oraya koşuyor ama ben bir duygu hissedemiyorum. Sonunda Ruby’nin kendi içinde kurduğu deli düşüncelerden çıktığımız için çok mutluyum. Artık daha fazla karakterin kafalarındaki deli düşünceleri okuyoruz. Yaşasın. Seriye devam etmeyi düşünmüyorum. Favorilerimden diyemem ancak konusu güzel olduğu için çok fazla puan kıramayacağım da.
“Bu haksızlık,”dedi Jude. “Büyük haksızlık.”
“Hayat adil değil ki,” dedi. “Bunu anlamam zaman aldı.Hayat seni hep bir şekilde hayal kırıklığına uğratacak.Birilerini seveceksin ve ne kadar uğraşsan da elinden alıp götürecek onları.Bir şeyler için mücadele edecek ancak başaramayacaksın.Bunu anlamana gerek yok;bir şeyleri değiştirmeye çalışmana da.Sadece senin elinde olmayan şeyleri kabullenmeli ve kendi başının çaresine bakmalısın.”
"Yüzün kalbime kazınmış gibi."
"İnsanın dibe vurduktan sonra bile batmaya devam edebileceğini bilmezdim."

Görüşmek üzere!
If you want English translation, add a comment.
For advertisement in my blog please mail kcecem@gmail.com

You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe