Kül Gibi Kar

05:50

 

Tür: Fantastik
Goodreads Puanı: 3.88 (66564 oy)
Yayınlanma Yılı: 2014
Sayfa Sayısı:396
Orijinal Adı: Snow Like Ashes
"Bir gün... daha iyi olacağız."
Kalbi Kırık Bir Genç Kız.
Korkusuz Bir Savaşçı.
Geleceğin Kahramanı.

Meira hiç tanımadığı bir dünyayı kurtarabilecek mi?

"Kül Gibi Kar, baş döndürücü bir fantastik dünyadaki unutulmaz karakterleri anlatan, sayfaları hızla çevirmeme sebep olan, nefes kesici bir hikâye. Daha fazlasını istiyorum!"
-Morgan Rhodes-

"Yeni bir dünya, büyük bir macera ve ilk aşkın harmanlandığı benzersiz bir fantastik kahramanlık öyküsü."
-Booklist-
"En kuvvetli kar fırtınası bile bir adet kar tanesiyle başlar.”
-
“Amacına odaklan. Dikkatin dağılmasın. Korkunun seni ele geçirmesine izin verme. Korku, bir kez ekildi mi, büyümeye devam eden bir tohum gibidir.”
-
"Bu yerin tek güzel tarafı günbatımı. Etrafımdaki dünya ateşin renklerine bürünüyor.

Gizlice saldıran kara gece, kırpışan sarı güneş, yaklaşan kızıllığın ışınları ve kahverengi bozkırın salınan çimenleri..."
-
"Hiçbir seçeneğinin olmaması, özgürlüktür. Bir süre sonra insanların birilerinin onları seçim yapmaya zorlamasına ihtiyaçları kalmaz.”

Ne yazık ki bu sefer devam etmeyi düşünmediğim, sevmediğim bir kitapla karşınızdayım. Aslında sevmemekten çok, nötr hatta bomboş hissetiğim bir kitap bu Kül Gibi Kar.Konusu bana göre orijinal. Ancak sanırım ben hala at-kılıç-krallık ortamına alışıp da kurulan dünyayı sevemiyorum. Krallıklar arası savaşlar canımı çok sıkıyor.Bunun yerine krallığın içerisinde, bir otoriteye karşı yapılan savaşlar beni duygusal olarak daha çok etkiliyor ve savaşı iki tarafın da açısından görmek beni daha çok tatmin ediyor. Bu fantastik kitabın akıcı olduğunu söyleyemeyeceğim,hatta beni neredeyse sıkıntıdan öldürüyordu.Okunsa da olur okunmasa da,sönük.

 "
Beni kelimeler var etti.
Nefes almaya başladığım andan itibaren üzerimden aktılar;
Kıvranıp bağırdıkça küçük,siyah satırlar vücuduma dağlandı
Ve anlamlarını öğrendim.
Vazife.Onur.Yazgı."
"Bazen bizden büyük bir şeye inanmak, sihir olsun ya da olmasın, kendimize yetebilmemize yardımcı olur."
"Korku, bir kez ekildi mi, büyümeye devam eden bir to­hum gibidir."

Görüşmek üzere!


If you want an English translation of this article, add a comment.
For advertisement in my blog please mail kcecem@gmail.com
Reklam ve işbirlikleri için : kcecem@gmail.com






You Might Also Like

4 comments

  1. Bu kitabı nerede gördüğümü hatırlamıyorum ama ilgimi çekmişti ve güzel olacağını düşünmüştüm madem sıkıcı diyorsunuz kalsın öyleyse. Birde serisi var mı bu kitabın, sanki öyle aklımda kalmış? Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet , 3 kitap diye hatırlıyorum. Yorumunuz için çok teşekkür ederim :) ❤

      Sil
  2. Serinin ilk kitabını okumuş ve devamını getirememiş olduğumuz hatırlattı paylaşımınız :) teşekkür ederim paylaşım için

    YanıtlaSil

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe