Zapped

05:20

 

Annie, keşfettiği köpek eğitme uygulamasının erkeklerin de her komutuna itaat etmesini sağladığını fark eder.Ancak çok geçmeden aradığı çözümün bu olmadığını anlar.


Yönetmen: Peter DeLuise (16 Wishes)
Senaryo: Billy Eddy (Teen Beach 2) , Rachelle Skoretz, Matt Eddy (Teen Beach 2),Kara Holden (Clouds)

OYUNCULAR
Zendaya - Euphoria,Shake it Up,Muhteşem Showman,Örümcek Adam(2017,2019,2021),Malcolm & Marie,Dune (2021),Küçük Ayak,Frenemies,Tinker Bell
Spencer Boldman - Liseli Polisler
Adam DiMarco - Asi Ses,The Magicians,Star Trek Sonsuzluk,
Emilia McCarthy
Chanelle Peloso - Bir Sindirella Hikayesi,Asi Ses
William Ainscough
Lucia Walters - Karanlığın Elli Tonu
Louriza Tronco
Jedidiah Goodacre - Descendants(2015,2017,2019),The Originals,Chilling Adventures of Sabrina,Tomorrowland
Filme başlarken Zendaya'nın bu kadar kötü bir filmde oynayabileceğini düşünmemiştim.Hadi onu geçtim, Disney'in bu kadar kötü bir film yapabileceğini hiç mi hiç düşünmedim.Biliyorum bunlar Disney Channel'da ara ara yayınlanan filmler ama Asi Ses ve 16 Dilek gibileri aynı yapımdan çıkmışken bu, insana "bu nedir böyle" dedirtiyor. Ayrıca ben erkek olsam bu filme çok sinirlenirdim.Neyse ki bunun etik olmadığının mesajını veriyor Zapped.Son olarak Netflix, açıklamada Zoey yerine Annie yazmış,o düzeltmeyi ben yapayım.Tavsiye etmem,açıp da izlemeyin,ben de zaten üç güne bölüp izledim.

"My mom always says that "change" is another word for "opportunity;" and, well, this is an opportunity... to live with four guys - four guys and their mysterious odors that they all blame on the dog."

Görüşmek üzere!


If you want an English translation of this article, add a comment.
For advertisement in my blog please mail kcecem@gmail.com
Reklam ve işbirlikleri için : kcecem@gmail.com



You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe