The IT Crowd

07:38

 


Teknoloji cahili müdürün yardım ettiği, bodrumda yaşayan iki şaşkın, bir ahmak tarafından yönetilen şirkette IT biriminin tadını çıkarır.


OYUNCULAR
Richard Ayoade - Soul,Lego Filmi 2
Kathrin Parkinson - Edebiyat ve Patates Turtası Derneği,Doc Martin
Chris O'Dowd - Nedimeler, Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları,Gulliver'in Gezileri,Mary Poppins (2018),Loving Vincent,Epic,Doc Martin,Monsters vs. Aliens,Christopher Robin
Graham Linahan
Matt Berry -Disenchantment,Süngerbob Kare Pantolon (2015),Christopher Robin,Pamuk Prenses ve Avcı,Bir Gün
Noel Fielding - Disenchantment
Chris Morris - Testere 4
Belinda Stewart-Wilson - Skor Sıfır, The Inbetweeners serisi
Rachel Riley




Benim de gelecekte bir IT elemanı olabilme ihtimalim yüzünden, karakterlerde kendimi bulacağımı biliyordum ve...buldum. Özellikle Roy ve Moss'un asosyal geekler olması sanki karakterler gerçekmiş gibi izletti.Bu dizi benim için komedinin en üst seviyesinin temsilcilerinden biriydi.Absürt ama kendi içinde mantığı var ki bir diziye başlamam için bunların olması yeterli oluyor. Demek ki Michael Schur'dan önce Graham Linehan varmış. Hatta er şeyi bırakın, Sırf Jen'in mükemmel ingiliz aksanı için bile izlenebilir. Daha uzun olmasını, iptal edilmemiş olmasını isterdim. Keyifle izlediğim The IT Crowd'ı hepinize kesinlikle tavsiye ederim.
 

"The last time I exercised was... never"

Görüşmek üzere!


If you want an English translation of this article, add a comment.
For advertisement in my blog please mail kcecem@gmail.com
Reklam ve işbirlikleri için : kcecem@gmail.com




You Might Also Like

0 comments

çok tıklanan postlarım

Subscribe

Bumerang - Yazarkafe